Suport și Mentenanță IT


Suport și Mentenanță IT

Astăzi nu se mai poate face nimic fără soluții informatice.
Koan Service ia în considerare următorii factori :

  • Clienții au cerințe multiple și în schimbare, în funcție de disponibilitatea operațională a echipamentelor IT;
  • Tehnologia informației a devenit o parte integrantă a fiecărei companii și, pentru a maximiza această investiție, serverele, rețeaua, calculatoarele, imprimantele și celelalte periferice trebuie să fie capabile a funcționa în mod continuu;
  • O afacere bine întreținută asigură că timpul de folosire a echipamentului și productivitatea personalului sunt maximizate;
  • În cazul în care echipamentele nu funcționează angajații se confruntă cu imposibilitatea de a-și desfășura activitatea în mod normal, iar acest fapt provoacă daune foarte mari unei afaceri;
  • Gestionarea activelor IT poate fi grea într-un loc de muncă dependent de resurse IT datorită problemelor ce se pot ivi oricând, aceste probleme putând include și necesitatea de a repara, schimba sau moderniza echipamentele IT existente, iar acest tip de lucrări poate fi făcut doar de specialiști IT;
  • Managementul ciclului de viață al echipamentelor este complex și imprevizibil, iar costurile pot escalada în cazul în care nu au fost urmate îndeaproape cerințele companiei.

Soluția noastră la aceste provocări este oferită prin:

  • Serviciul nostru de Suport și Mentenanță IT, non-stop, compatibil ITIL, care oferă opțiuni multiple și variabile pentru a face față provocărilor informatice ale afacerii dumneavoastră;
  • Suportul IT care poate fi furnizat în mod independent, sau ca parte a unui serviciu total administrat;
  • Inginerii noștri care sunt acreditați și care își propun ca, printr-o singură vizită la sediul dumneavoastra, să rezolve problemele IT ce perturbă desfășurarea normală a afacerii dumneavoastră;
  • O abordare flexibilă și un model de tarifare ce permite cheltuielilor dumneavoastră să fie în funcție de inventar, activitate, de resurse sau pe bază de frecvență a intervențiilor.

 

 

 

 

Provocarea

Suport nostru IT & Service mentenanta IT oferă un pachet cuprinzător de suport multi-vendor, care va proteja investiția.

Capacitatea noastra

Acoperim o gamă completă de echipamente IT aferente, inclusiv desktop-uri, laptop-uri, imprimante, Centru de date Servere, Enterprise si echipamente de stocare. Va putem oferi, de asemenea, de mentenanta a rețelelor și audio-vizuală.

Toate acestea sunt livrate direct de SCC utilizarea producător acreditat ingineri din Marea Britanie.

Sisteme de incidente și de gestionare a problemelor, procesele noastre cele mai bune practici și seturi de competențe tehnice oferă cost-eficiente Suport IT & Maintenance.

Principalele caracteristici ale serviciului includ reacție rapidă, indiferent de locație și de soluționare rapidă (acolo unde este posibil într-un singur vizită) să reducă perturbările și a pierdut productivitate.

În plus, 800 de inginerii noștri de service de teren național extrem de experimentati si instruiti sunt instruiți producător, inclusiv IBM și HP autorizației de garanție, Dell, Toshiba, Digital, Brother, Epson si Sharp.

Am dezvoltat o gamă largă de servicii de suport si mentenanta it, care să reflecte nevoile clienților noștri în schimbare.

Acestea pot fi furnizate în mod independent sau ca parte a unui serviciu total administrat. O abordare flexibilă model de tarifare permite cheltuieli să fie inventar, populație, resurse sau frecvență bazat.

Modelul poate fi curbat pentru a include combinații ale acestora și alte variabile.

Va putem oferi soluții care variază de la ofertele standard, cu livrare cele mai bune beneficii de cost pentru a ajunge pe bespoke solutii pentru a satisface nevoile diverse întreprinderi.

Demersurile noastre combină utilizarea de câmp dedicat și resurse centralizate pentru a oferi nivelurile de servicii necesare în cadrul bugetului.

Beneficiile de cost

Intreg 24 × 7 Service și suport complet multi-vendor disponibile
Cu 800 de ingineri bazat in Marea Britanie
Cea mai mare rată de corecții nivelul 1, prin implementarea sistemului de management integrat de servicii
8 milioane de lire sterline piese de schimb pentru stocul de exploatație distribuite peste 600+ locatii in Marea Britanie
Serviciul complementare OEM garanție
Poate face parte dintr-o soluție ciclu de viață
Organizație acreditată: ISO9001-2000, ISO / IEC 20000-1 2005, ISO 14001, ISO / IEC 27001 – 2005